مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر وستینگهاوس

ارائه ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته
شماره تماس نمایندگی

021-22225007

تعمیر مایکروفر وستینگهاوس

زمانی می رسد که ماکروفر، کار خود را ادامه نمی دهد و خراب می شود. می توانید آنرا با یک دستگاه ماکروفر جدید جایگزین کنید، اما این کار مستلزم صرف هزینه زیادی خواهد بود. یک راه دیگر این است که ببینیم آیا امکان تعمیر شدن دارد یا خیر.

برای تعمیر ماکروفر وستینگهاوس (microwave repair) قبل از هر کاری برچسب هشدار دهنده برق، روی ماکروفر را خوانده و موارد ایمنی آنرا در نظر بگیرید. سعی کنید اتصال زمین در طول مدت تعمیر مایکروفر وستینگهاوس به دستگاه متصل باشد. قبل از هرگونه تعمیر، خازن آنرا تخلیه کنید. اطمینان حاصل کنید سیم برق از پریز جدا شده باشد و سپس، در پوش ماکروفر را باز کنید.

در ابتدا فیوز را بررسی کنید. با استفاده از یک مولتی متر مقاومت آنرا اندازه گیری کنید در صورتی که بینهایت باشد نشان می دهد که فیوز سوخته است آنرا با یک فیوز جدید تعویض کنید. باید توجه داشته باشید فیوز جدید حتما از نظر اندازه دقیقا مانند فیوز سوخته باشد از بکار بردن فیوز با اندازه زیاد تر یا کمتر بپرهیزید. اگر مقاومت فیوز، صفر یا نزدیک آن بود فیوز سالم است و باید اشکال را در قسمت های دیگر پیدا کنید.



در مرحله بعدی تعمیر مایکروفر وستینگهاوس به سراغ سوئیچ های درب بروید آنها معمولا بوسیله پیچ به بدنه متصل می باشند. در بعضی شرایط از روی ظاهر هم می توان به خراب بودن آنها پی برد، در غیر این صورت آنها را باز کنید و مجددا به وسیله مولتی متر آنها را تست کنید. وقتی کلید فشار داده شده باشد باید اتصال بر قرار شده و مقاومت به نزدیک صفر برود. از نظر شکل ظاهری هم آنرا چک کنید در صورتی که نشانه هایی از شکستگی روی آن وجود داشت آنرا با یک سوئیچ جدید جایگزین کنید.

در صورتی که مشکل برطرف نشد باید برد الکترونیکی دستگاه ماکروفر را چک کرد. البته بررسی برد دستگاه فقط با دستگاه های مخصوص انجام می شود که در مراکز تعمیرات ماکروفر وستینگهاوس وجود دارد. ولی شما می توانید فیش ها و سیم های رابط روی برد را بررسی کنید که هیچگونه سوختگی یا قطعی نداشته باشد. فیش های متصل به برد را فشار دهید تا از محکم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس

از آنجاییکه تعمیر ماکروفر امری است که نیاز به تخصص دارد بهترین کار این است که تعمیر مایکروفر وستینگهاوس خود را به دست تعمیرکار آن بسپارید. تعمیرگاه مرکزی مایکروفر وستینگهاوس دارای افراد مجرب است که میتوانند با داشتن تجربه و دانش کافی تعمیر ماکروفر شما را انجام دهند. نمایندگی تعمیرات ماکروفر وستینگهاوس، بهترین و اقتصادی ترین تعمیر را برای شما انجام میدهد. تعمیرکاران ما همواره در دسترس شما هستند و در سریعترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شوند؛ آن ها به شما ضمانت کتبی بابت سرویس ماکروفر وستینگهاوس ارائه می دهند تا اعتماد شما بیشتر جلب شود.

تعمیر مایکروفر وستینگهاوس شمال تهران

تعمیر مایکروفر وستینگهاوس در تهران توسط نمایندگی آن که دارای شعبات مختلفی در سراسر تهران دارد را در بر می گیرد. ما از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب تهران، دارای شعب مختلفی هستیم تا هر چه سریعتر آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان باشیم. هدف ما جلب رضایت شماست.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس

تعمیر تخصصی مایکروفر وستینگهاوس

تعمیرگاه مجاز و تخصصی تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس، با داشتن سال ها تجربه بهترین خدمات تعمیر را ارائه می دهد. لوازم و قطعات مصرفی در سخت افزار مایکروفر وستینگهاوس باید اصل و اورجینال باشند تا فرآیند تعمیر تخصصی ماکروفر وستینگهاوس به خوبی انجام گیرد؛ در غیر این صورت، نه تنها ممکن است به زودی همان مشکل رخ دهد، بلکه مابقی قطعات نیز دچار مشکل خواهند شد. تعمیرکاران و تکنسین های این نمایندگی با دارا بودن تجربه و تخصص در امر تعمیرات، دستگاه ماکروفر شما را تعمیر می کنند.


مشکلات احتمالی ماکروفر وستینگهاوس


نمایندگی مرکزی مایکروفر وستینگهاوس

نمایندگی مرکزی و مجاز ماکروفر وستینگ هاوس، دارای شعبات مختلفی در سراسر تهران می باشد که کار خدمات رسانی و سرویس دهی به مشتریان و کاربران عزیز را راحت تر و سریع تر نموده است. از عمده ترین خدمات نمایندگی مجاز ماکروفر وستینگهاوس می توان به استفاده از قطعات یدکی و اورجینال دستگاه موردنظر اشاره نمود. یکی دیگر از مهمترین خدمات سرویس ماکروویو وستینگ هاوس، ضمانت ۶ ماهه بعد از ارائه خدمات می باشد.

برای بالا بردن کارایی ماکروفر وستینگهاوس، بهتر است که موارد زیر را رعایت نمایید:

  • به هیج عنوان از پاک کننده بخارزا برای تمیز کردن ماکروفر خود استفاده نکنید.
  • به هیچ عنوان از الکل یا حلال یا موادی که باعث سایش می شود، استفاده نکنید.
  • به هیج عنوان قطعاتی که داغ هستند را لمس نکنید و حتما برای کاهش ساییدگی از پد پشمی استفاده نمایید.
  • به هیج عنوان شفت درایو را بر ندارید و اگر آن را برداشتید، مراقب آب به درون آن باشید.
  • حتما قطعات قابل شستشو را برای تمیز کردن از ماکروفر جدا کنید و بعد از خشک کردن آن، مجددا در جای خود قرار دهید.


اولین نمایندگی مرکزی نمایندگی مایکروفر وستینگهاوس در تهران

تعمیر مایکروفر وستینگهاوس وحل مشکلات ماکروفر، یکی از تخصص های ماست

ارائه خدمات نمایندگی مرکزی مایکروفر وستینگهاوس، باعث افتخار ماست



لوگو

خدمات تعمیرگاه مرکزی مایکروفر وستینگهاوس

در این مجموعه تعمیرات ماکروفر وستینگهاوس با دقت و دانش بالا انجام می شود ما دارای کارشناسان حرفه ای هستیم که به صورت ۲۴ ساعته و همه روزه حتی روزهای تعطیل آماده ی خدمت رسانی به شما هستند این نمایندگی دارای قطعات اصل و با ضمانت می باشد.

هدف ما در تعمیرگاه مرکزی مایکروفر وستینگهاوس جلب رضایت شماست.

مقالات تعمیر ماکروفر وستینگهاوس

مهر 9, 1401
دلایل جرقه زدن ملیکروفر

مهم ترین علت جرقه زدن مایکروفر

[]
شهریور 10, 1401
علت سوختن مایکروفر

مهم ترین دلایل سوختن مایکروفر

[]
مرداد 16, 1400
نحوه پخت پیتزا در مایکروفر

نحوه پخت پیتزا در مایکروفر

[]

آیا با تعمیرات دیگر وستینگهاوس آشنایی دارید؟


مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر وستینگهاوس در تهران

برای تعمیر ماکروفر وستینگهاوس خود می توانید از شعب مختلف اقدام کنید. شماره های تماس نمایندگی های تعمیر مایکروفر وستینگهاوس در تهران را از نزدیک ترین شعبه به خود انتخاب کنید.

سوالات متداول مایکروفر وستینگهاوس

چگونه برای تعمیر مایکروفر وستینگهاوس خود اقدام کنیم؟

تنها با شماره نمایندگی وستینگهاوس ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱، در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار مایکروفر وستینگهاوس به محل شما اعزام می شود

هزینه تعمیر مایکروفر وستینگهاوس چگونه محاسبه می شود؟

هزینه های تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس با توجه به تعرفه های نمایندگی و مقدار آسیب و خرابی که به دتگاه وارد شده است، محاسبه می گردد.

برای تعمیر ماکروفر وستینگهاوس چه مقدار زمان لازم است؟

برای تعمیر مایکروفر، نمی توان زمان دقیقی را اعلام نمود و بر اساس خرابی و آسیب هایی که دستگاه متحمل شده است، می تواند از یک ساعت به بالا باشد.

آیا از طرف نمایندگی تضمینی برای تعمیرات ارائه خواهد شد؟

بله، تمامی تعمیرات دستگاه ها دارای ضمانت نامه می باشد و تمامی قطعاتی که در دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد، نیز اصل و اورجینال خواهد بود.

6 دیدگاه ها

  1. مفتوحی گفت:

    سلام خسته نباشید.
    من دو ساله که ماکروفر وستینگهاوس و خریدم اما الان دو سه روزی هست که غذا را به خوبی گرم نمیکنه. ممنون میشم که راهنماییم نمایید.

    • adminwesting گفت:

      سلام دوست عزیز، ممنون از شما
      دوست عزیز، گرم نکردن غذا در ماکروفر می تواند علت های زیادی داشته باشد، مثل مشکل داشتن در دماسنج، فیوز حرارتی و… که برای آشنایی بیشتر با مشکل خود میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید یا اینکه با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.
      http://westinghouserepairco.com/westinghouse-microwave-not-heating/

  2. فرشته میرزایی گفت:

    با سلام خدمت شما. مایکروفر بنده دکمه شروعش کار نمیکنه و همه دکمه‌های دیگر آن کار می کند و صفحه‌ش روشن میشه. راه حل شما چیست؟

  3. شکیبا فروزنده گفت:

    بهترین مرکز تعمیرات وسایل خانگی بدون هیچ شکی شمایید. واقعا ازتون متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *