نمایش همه

ماشین لباسشویی وستینگهاوس و نشت آب

ماشین لباسشویی وستینگهاوس و نشت آب

مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی‌های وستینگهاوس

قطعات و یا شرایطی که در زیر به عنوان نشانه‌های نشتی آب از ماشین لباسشویی ذکر شده، به ترتیب بیشترین احتمال تا کمترین احتمال نوشته شده است. از ابتدای فهرست شروع و تمام موارد ذکر شده را بررسی و امتحان کنید.

در صورتب که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس داشتید با نمایندگی شرکت وستینگهاوس، تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف کنیم.

دلیل ۱: پمپ تخلیه آب

پمپ تخلیه، آب را از طریق شلنگ تخلیه به بیرون پمپ می‌کند. اگر پمپ تخلیه شکسته شود یا آسیب ببیند و یا اگر واشرهای آن فرسوده شوند، ممکن است از پمپ تخلیه، آب به بیرون نشت کند.

مطالعه بیشتر: برطرف کردن نشتی آب قسمت اول

پمپ تخلیه قابل تعمیر نیست و در صورتی که نشتی آب از پمپ باشد باید آن را عوض کنید. در صورتی که اشکال از واشرها بود آنها را تعویض کنید.

پمپ تخلیه آب

دلیل ۲: درزگیر و واشرهای وان ماشین

گاهی‌اوقات ممکن است درزگیر وان پوسیده شده باشد و همین باعث می‌شود آب از لای درز وان به بیرون نشت کند. اگر مشکل از درزگیر باشد، آب از لای درزگیر وان به داخل واشرهای وان نشت می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که واشرها از بین بروند.

به همین دلیل، اگر متوجه شدید که مشکل درزگیر است، باید هم درزگیر و هم واشرهای وان را عوض کنید. توجه داشته باشید که تعمیر این بخش‌ها پیچیده است و برای اینکار بیشتر قسمت‌های ماشین باید باز شوند. کارشناسان نمایندگی وستینگهاوس این کار را برای شما انجام خواهند داد.

درزگیر و واشرهای وان ماشین

پر شدن بیش از حد آب داخل ماشین‌های وستینگهاوس

قطعات و یا شرایطی که در زیر به عنوان نشانه‌های بیش از حد پر شدن آب در ماشین لباسشویی وستینگهاوس ذکر شده، به ترتیب بیشترین احتمال تا کمترین احتمال نوشته شده است. از ابتدای فهرست شروع و تمام موارد ذکر شده را بررسی و امتحان کنید.

دلیل ۱: دریچه ورودی آب

در حالی که ماشین دارد با آب پر می‌شود، آن را خاموش کنید. اگر بعد از خاموش شدن ماشین، آب همچنان به پر شدن ادامه داد، مشخص است که مشکل از شیر ورودی آب است. درصورت خراب بودن دریچه ورودی آب، باید آن را عوض کنید.

پر شدن بیش از حد آب داخل ماشین‌های وستینگهاوس

دلیل ۲: سوئیچ فشار

سوئیچ فشار ، هنگامی که سطح آب به میزان مناسب برسد، برق شیر ورودی آب را قطع می‌کند. اگر سوئیچ فشار مشکل داشته باشد، دریچه ورودی همچنان باز می‌ماند و باعث می‌شود بیش از حد آب در ماشین پر شود.

قبل از تعویض سوئیچ فشار، لوله‌های هوای سوئیچ فشار را بررسی کنید تا مطمئن شوید مسدود نشده و خودشان نشتی نداشته باشند.

سوئیچ فشار

دلیل ۳: فشار آب پایین منبع

گاهی اوقات ممکن است فشار آبی که به شیر ورودی می‌رسد کم باشد. فشار مورن نیاز برای اینکه دریچه ورودی به درستی خاموش شود، حداقل 20 psi است. اگر آب با فشار کافی به درچه ورودی نرسد، شیر بعد از قطع برق کاملا بسته نخواهد شد.

در نتیجه آب به درون ماشین نشت کرده و سرریز می‌شود. فشار آب را بررسی کنید تا مشخص شود آیا کافی است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *