نمایش همه

چشمک زدن چراغ های ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

چشمک زدن چراغ ظرفشویی وستینگهاوس

چشمک زدن چراغ ظرفشویی وستینگهاوس

چراغ های ماشین ظرفشویی وستینگهاوس چشمک یا سوسو می زند

بخش ها یا شرایط ذکر شده در زیر برای عیب یابی چشمک زدن چراغ ظرفشویی وستینگهاوس وستینگهاوس از بیشترین تا کمترین احتمال مطرح شده است. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث این مشکل می شود که معیوب بودن هر کدام در کارکرد درست ماشین ظرفشویی وستینگهاوس تاثیر خواهد داشت. هر یک از موارد را به ترتیب از بالای لیست بررسی کنید و اگر این موارد کمکی نکرد می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر وستینگهاوس بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان می باشد پس در کمترین زمان برای تعمیرات خود اقدام نمایید.

عنصر گرمایشی

عنصر گرمایشی، آب را تا دمای عملیاتی گرم می کند. هر عاملی که باعث شود این کار در زمان مناسب انجام نشود و یا اگر آب پس از زمان تعیین شده به دمای مناسب نرسد چراغ مورد نظر در پنل کنترل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. برای تعیین اینکه آیا عنصر گرمایشی سوخته است یا نه، از یک مولتی متر برای آزمایش پیوستگی آن استفاده کنید. اگر عنصر گرمایشی پیوستگی ندارد، بخاطر اینکه قابل تعمیر نیست، آن را تعویض کنید.

مونتاژ عنصر گرمایشی

مجموعه المنت، ترموستات و سیم های رابط و مدار کنترل دما باعث گرم شدن آب و کنترل دمای آب تا رسیدن به حد مطلوب را بر عهده دارند. خرابی هر کدام از این قطعات باعث گرم نشدن آب خواهد شد. در صورتی که مدار کنترل خراب شود تعیین مقدار گرمای آب با مشکل مواجه شده و برد اصلی میزان دمای آب را نمی تواند بدرستی تشخیص دهد. برای مشخص شدن قطعه خراب از مولتی متر استفاده کنید.

بررسی کدهای خطا

اگر چراغ های ماشین ظرفشویی چشمک یا سوسو می زند و یک کد خطا در پنجره نمایش وجود دارد، دیاگرام سیم کشی، صفحه تکنولوژی و راهنمای دستگاه را بررسی کنید تا اطلاعات لازم درباره کد خطا را کسب کنید.

پمپ تخلیه

پمپ تخلیه از یک پروانه برای انتقال آب به شلنگ تخلیه استفاده می کند. اگر پمپ تخلیه کار نکند، یک چراغ در صفحه کنترل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. برای تعیین اینکه آیا پمپ تخلیه معیوب است، از یک مولتی متر برای تعیین پیوستگی موتور پمپ استفاده کنید. اگر موتور پیوستگی ندارد، پمپ تخلیه را تعویض کنید. پمپ های تخلیه قابل تعمیر نیستند – اگر پمپ تخلیه معیوب باشد، باید آن را تعویض کنید.

صفحه لمسی و پنل کنترل

اولا، اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش کار می کند. اگر اینگونه است، سعی کنید دکمه های صفحه لمسی را فشار دهید. اگر پاسخ مناسب از برخی دکمه ها را دریافت نکردید، ممکن است که کل صفحه لمسی و پنل کنترل معیوب باشد. (برخی از تولیدکنندگان صفحه لمسی را به طور جداگانه از کنترل پنل به فروش می رسانند. اگر شما نمیتوانید صفحه لمسی را به صورت جداگانه تعویض کنید، صفحه لمسی و کنترل پنل را به طور همزمان تعویض کنید.)

آشنایی با خدمات تعمیرات وستینگهاوس

نمایندگی مرکزی لباسشویی وستینگهاوس | سرویس ماکروفر وستینگهاوس | تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *